Akvariedag!

Solen skiner och sambon som verkar ha en tendens att bli förkyld varje helg snarkar här bredvid!

Igår var det möte med guppy sällskapet. Det var som vanligt fantastiskt trevligt och resulterade i några nya påsar fisk, och endel spännande planer!
Så idag ska jag fixa med akvarierna. Vi kom hem ganska sent, så Earth hour kom ivägen.... kan ju inte fixa utan belysning! ;0)

Har fortfarande ont i rumpan. Det är något bättre sen jag proppar i mig massor av värktabletter, men bra är det inte.
Simmade i torsdags och det var nog inte heller bra för efteråt gjorde det mycket ondare!
Förresten var det grodmän i bassängen, Scary!!!
Nu ska jag äta frukost!

Det har kommit fler svärdbärar yngel också!!!! Hihi

Kommentarer
Postat av: anki

=)) Kram på dig

2013-03-25 @ 15:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0