Den är hel iallafall...

min dumma ömma rumpa alltså...
Har så galet ont så idag blev det besök på vårdcentralen.
Fick remiss till röntgen och recept på värktabletter.
Snabbt som en blixt for jag till lasarettet för röntgen, och alldeles själv var jag till en början så jag var klar där redan 12.10... folk kom och gick i väntrummet så strax efter 13 frågade jag hur lång tid det skulle ta... Då hade alla röntgenläkare varit på lunchmöte till 13... jaha liksom?! där hade jag suttit och väntat i en timme i onödan!
strax före 14 fick jag besked, inget brutet och inte ens en spricka i svanskotan!

Har bara gräsligt ont alltså, och får försöka hantera det med värktabletter!
Kul värre :0/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0