Inte imponerad...

Jag har läst så mycket bra om BB creme. Den här mirakelprodukten som är foundation, återfuktare, solskydd och ja, allt möjligt bra. Såklart passade jag på att köpa när jag var på Gekås för ett tag sen. Köpte en med solfaktor 15 och en starkare med 30 eftersom jag börjat få pigmentfläckar i pannan som jag inte vill ska förvärras.

Vilken besvikelse!!! Första gången trodde jag det var för att jag sprayat med multi active toner (dermalogica) innan jag använde den. Men det blev likadant när jag inte använde fuktspray under.
För det första är dem knappt täckande som foundation, typ allt syns igenom. Sen blir man alldeles slimig, eller ja den torkar liksom aldrig. Kan ha den en hel dag och känner mig svettig och kladdig hela tiden!!! Nej, det är inget jag kommer köpa igen...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0